م ی م

شروع می شوم ...

م ی م

شروع می شوم ...

شعبان

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵ ب.ظ


به از این چه شادمانی که تو جانی و جهانی...


با لطف خدا و مدد صاحب العصروالزمان شروع کردم از امروز....

امروز یه روز مهمه یادت باشه



سالها رفت و هنوز 
یک نفر نیست بپرسد از من
که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟
. . .
راستی گمشده ات کیست؟
کجاست؟
صدفی در دریاست؟
نوری از روزنه فرداهاست؟
یا خدایی است که از روز ازل نا پیداست...
"قیصر امین پور"







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
میم بانو

نظرات  (۳)

عید پیشاپیش مبارک
و ممنونم از حضورتون
پاسخ:
عید شما هم مبارک
خواهش میشه
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۴ گروه فرهنگی صبح امید
آخرین فرصت برای همایش معلم جاوید؟
دل بسته ام مرا زسر خویش وا مکن
از من مرا جدا کن و از خود جدا مکن
هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر
گویم گرفته ای زعنایت رها مکن
در من اگر سعادت ترک خطا نبود
در تو کرامت است تو ترک عطا مکن
خواهی اگر زلطف بمن اعتنا کنی
دیگر به کثرت گنهم اعتنا مکن
نزد کریم فرق ندارند خوب و بد
یکجا قبول کن همگان را سوا مکن

#اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی