م ی م

شروع می شوم ...

م ی م

شروع می شوم ...

شب جمعه

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ





خالق من «بهشتی» دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛


و «دوزخی» دارد، به گمانم کوچک و بعید؛


و در پی دلیلیست که ببخشد ما را ...


از حضرت باقر علیه السّلام روایت شده: حضرت حق سبحانه و تعالى فرشته اى را در هر شب جمعه فرمان می دهد که از اول شب تا آخر شب از جانب پروردگار جهانیان از بالاى عرش ندا کند: آیا بنده مؤمنى هست که پیش از طلوع صبح براى هر دو جهانش مرا بخواند، تا من درخواستش را اجابت کنم؟ آیا بنده مؤمنى هست که پیش از طلوع صبح از گناهش توبه کند تا توبه اش را بپذیرم؟ آیا بنده مومنى هست که در روزى او تنگ گرفته باشم، و پیش از طلوع صبح از من بخواهد که روزى اش را فزونى بخشم تا به او فراخى در روزى دهم؟ آیا بنده مؤمن بیمارى هست که پیش از برآمدن صبح از من بخواهد شفایش دهم تا به او تندرستى ارزانى کنم؟ آیا بنده مؤمن غمگین در بندی هست که پیش از طلوع صبح از من بخواهد او را از بند برهانم و اندوهش را برطرف سازم تا دعایش را اجابت نمایم؟ آیا بنده مؤمن ستمدیده اى هست که پیش از طلوع صبح دفع ستم ستمکار را از من بخواهد تا انتقام او را از ستمکار بگیرم و حقّش را به وى بازگردانم فرشته حق این ندا را پیوسته تا طلوع صبح ادامه میدهد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
میم بانو

نظرات  (۵)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۵ پسته خانوم
سلام
مرسی از حضورتون

بعله جمع بچه های استان فارسی جمع:))))
پاسخ:

ماییم دیگه

عجــــــــــــــــب
سلام:)
من دوس زهرام
البته هم استانی
خوشحال میشم ب منم سربزنی
پاسخ:

سلام عزیزم

حتما

الهی العفو..

سلام میم بانو

احوال شریف خاهر

بچه استان فارسید؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

سلام

قربان شما

بله خوشبختانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی